842 gösterim
9,00 viral puan
ALMANYA'DA TÜRKLERİ İSLAM'DAN UZAKLAŞTIRAN SEBEP NE?
Bizlere Avrupa'daki Türklerler hakkında bir rapor yazın diyecek olursanız,bura'da yaklaşık 5 arkadaşla aynı zaman'da farklı camilerde ve kahve hanelerde, bulunarak izlenimlerimizi yazıya dökerek insanları bilgilendirmek istedik.
Öncelikli olarak Vakit namazları dışında mübarek gün ve geceler'de camiler'de olan yoğunluk Almanya'da Berlin, Stuttgart, Bremen,Hamburg, Köln Şehirlerin'de Yapmış olduğumuz araştırmaların sonuçları Malesef içler acısı!
Arkadaşlar bun'dan yaklaşık 2 sene önceki Camilerin mübarek gün ve geceleri ele alalım !
2 Sene önce camiler'de yer bulunamıyor cemaat dışarda kalıyordu.
Cami'de yaşlı orta yaşlı ve genç çocuk hepsi vardı.
Gelelim 2 Sene önceki kahvelere ilgiye kahvelerde en fazla 3 beş kişi olurdu.
Gel gelelim bu güne Camiler'de kandiller'de en az üç en fazla 4 saf
Bulunuyor bunların geneli yasli ve orda derece'de insanlar dan oluşuyor gençler 3,5 kişi çocuk 3,4 kişi oluyor yapılan incelemeler'de
Şuna dikkat ediliyor.
Kandil gecelerinin
Sabahı günü Tatil olması!
Gel gelelim kahvehanelere
Arkadaşlar İnanır mısınız Camiden fazla kahve haneler doluyor.
Her masada oyun oynanıyor Ayriyetten otomatikciler ve iddia oynayanlar bir koşuşturma beşin'de
Bu insanları bu bataklıktan kurtarmak lazım onları oraya alıştıranlar kimler?
Arkadaşlar şunu kendimize sormalıyız bizler nerede hata yapıyoruz bu gidişat nereye?
Şunu bir köşeye yazmak lazım
Bugünün yanlışları hep dünün hataları!
Ne den halla hatalar da ısrar ediyoruz!
Kahve haneler ve otomatikler dışın'da,
İnsanları engelleyen başka faktörler de elbet var..
Bu insanlar neden camiler'den uzaklaşmış?
Acaba 2 Sene önce ile bugün arasın'da ne değişmiş ?
Bizim gördüklerimizi aktardık
Gel gelelim sorunlara!
EN ÖNEMLİ SORUN?
Almanya'daki en büyük sorun camilere ait çocuk kreşleri halla kurulmaması çok büyük bir tehlikenin habercisidir. Bu ilerleyen zamanlar'da kendini açık açık belli edecektir.
Şuan görmüş olduğumuz sıkıntıların asıl ana kaynağı çocukların Alman
kreşlerin'de Almanlar dini bayramlarını çocuklarımıza aşılamaları.
Eğer bu olaya bir çözüm bulunmaması hâlin"de Allah korusun 10 Sene için'de Camiler'de çocukları göremeyeceğiz!
Eğer geleceğimizi düşünüyorsak
Çocuklara Sahib çıkmamız lazım
Bunun için Birlik ve beraberliğin oluşturulması lazım!
Buna en büyük desteği devlet yetkilileri vermesi lazım bu insanları birleştirmeliler .
GELELİM İKİNCİ PROPLEME
Arkadaşlar Camiler'de gençlerin ve çocukların vaktini harcayacaklari gençlik mekanları yok?
Çocukları Camiler'de tutacak
Faaliyetler yok!
Çocuklarla birlik'de geziler düzenlenmesi Birlik ve beraberliğin oluşturulması lazım!
Gençler arasında kopuklukları gidermenin çareleri aranmalı?
Buna Anneler babalar duyarlı olmalı.
Çocuklara değer verilmeli.
Camilerin temeli çocuklar üzerine inşa edilmeli!
Çünkü bizim buralarda ki geleceğimiz onlardır..
Bura'da Camii yönetimlerine çok büyük iş düşüyor.
İleriyi görebilen yöneticiler Camiler'de görev alsın
Camiiler müslümanların bütün sosyal faaliyetlerinin yapılabildiği bir yer olmalı.
Camisinden
Kreşine
Gençlik merkezi
Kütüphane
Yaşlılar için çay ocağı
Bu yazmış olduğumuz projeleri faaliyete geçirmek için uğraşmak lazım.
Allah Yolun'da olanlara ALLAH yardım eder.
GELECEĞİMİZİ GARANTİ ALTINA ALMAK İSTİYORSAK ÇOCUKLARIMIZA VE BAŞKALARININ'DA ÇOCUKLARINA
SAHİB ÇIKMAK ZORUNDAYIZ!!
BURALAR'DA GÜÇLÜ OLMAK İSTİYORSAK BİRLİK OLMAK ZORUNDAYIZ..
UFAK ÇIKARLAR UĞRUNA GELECEĞİMİZİ TEHLİKEYE! ATMAMALIYIZ!
KÂFİRLERE KARŞI İSLÂM DAVAMIZI MUHAFAZA ETMELİYİZ...
world
14.04.2018 saat 01:37
-
-
-